بار دیگر دانش آموزان اهری افتخار آفریدند؛

رضا شهباز پور رتبه برتر کشوری جشنواره ملی نوآوری در مدیریت را کسب کرد

اهر(پانا) - رضا شهبازپور عضو پژوهشسرای دانش آموزی خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر در جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور) با ابداع طرح (جلوگیری از یخ زدگی کف خیابان ها) رتبه برتر را کسب نمود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رضا شهباز پور رتبه برتر کشوری جشنواره ملی نوآوری در مدیریت را کسب کرد

در جشنواره ملی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور) دانش آموز رضا شهبازپور عضو پژوهشسرای دانش آموزی خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر با ابداع طرح (جلوگیری از یخ زدگی کف خیابان ها) رتبه برتر را کسب نمود.

سیستم (جلوگیری از یخ زدگی کف خیابان ها) طراحی شده توسط این دانش آموز مبتکر اهری می تواند با یک قانون ساده مشکل یخ زدگی و لغزندگی خیابان های سطح شهر و معابر عمومی و نیز فرودگاهای کشور را بدون هزینه های پی در پی، بدون آلودگی و یک بار برای همیشه حل کند. سیستم مذکور که مستقیماً از حرارت 1.5 متری زمین که تنها ما بین 5 الی 8 درجه سانتی گراد استفاده می کند، می تواند برف ها و یخ های موجود روی معابر، خیابان ها و جاده ها را آب کند به طوری که حتی اجازه تشکیل برف و یخ را روی جاده ها نخواهد داد.
این طرح که توسط دانش آموز رضا شهبازپور و با راهنمایی اساتید و کارشناسان پژوهشسرای خیام مدیریت آموزش و پرورش اهر به سرانجام رسیده است، توانست در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری(جایزه تهران) و نیز ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری مدیریت شهری و روستایی (جایزه سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور) که در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار گردید موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری این جشنواره گردیده و موفق به دریافت لوح تقدیر، جایزه مالی و تندیس جشنواره گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار