مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی :

مدیریت منابع و هزینه ها در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ضروریست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به محدودیت منابع مالی گفت: مدیریت منابع مالی موجود و هزینه ها در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ضروریست.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت منابع و هزینه ها در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت ضروریست

جلسه هم اندیشی و دوره آموزشی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی شهرستان ها و مناطق تابعه استان آذربایجان غربی صبح امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: بررسی چالشهای بودجه ۹۸و نگاه ویژه به بودجه سال ۹۹در راستای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیر موفق به دنبال ارائه راه حل برای چالشها و بحران هاست؛ ادامه داد: مسأله سازی و تصمیم سازی برای حل چالشهای مالی آموزش و پرورش ضروریست.

محمدی خاطرنشان کرد: صداقت و راستگویی، رعایت حقوق افراد، شفافیت و تغییر مداوم با هدف بهبود رویه ها از ویژگی‌های انسانهای مدنی و اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: جلب رضایت عموم مردم از نظام سلامت اداری باید در اولویت مسئولان آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت نظام اداری در گرو رشد ارزشهای اسلامی و توجه به هنجارهای اجتماعی است؛ افزود: باید تلاش کنیم عدالت محوری و ارزشهای انسانی و اسلامی در ادارات حاکم باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: اخیرا شورای آموزش و پرورش استان از نظر اجرای مواد مالی قانون شوراهای آموزش و پرورش رتبه برتر کشور را کسب کرد که این مهم نتیجه زحمات تلاشگران این حوزه است.

محمدی ادامه داد: تصمیم بر مبنای قانون در حوزه ثبت نام مدارس و نقل و انتقالات بسیاری از مشکلات این حوزه را حل خواهد کرد.

وی بیان کرد: برداشتن موانع کار، قوت بخشیدن به روابط انسانی در محل کار، مدیریت هزینه ها، هزینه منابع در محل خود، شفافیت در منابع درآمدی، تعیین تکلیف املاک و فضاهای آموزش و پرورش در سراسر استان، تحصیل اسناد فضاهای آموزش و پرورش و برخورد با تخلفات مالی و اداری باید در دستور کار معاونین پشتیبانی آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار