ارسال اولین محموله کمکهای اهدایی مجمع عالی خیرین فارس به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

شیراز (پانا) - اولین محوله کالاهای ضروری مورد نیاز مردم سیل زده استان سیستان بلوچستان توسط خانه خیرین در قالب پک‌های تامین کننده نیاز یک هفته‌ای هر خانوار بسته‌بندی و برای ارسال به سیستان بلوچستان آماده بارگیری شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ارسال اولین محموله کمکهای اهدایی مجمع عالی خیرین فارس به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کیوان نیازی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس با حضور در محل تحویل این کمک‌های اهدایی گفت : هماهنگی بوجود آمده بین موسسات خیریه در فارس باعث ایجاد شور نیکوکاری و هم‌افزایی در کارهای خیر شده است.

عبدالعلی شمس، مدیرعامل خانه خیرین فارس که به نمایندگی از مجمع عالی خیرین، برنامه‌ریزی و هدایت این کمک‌های مردمی را عهده‌دار بود گفت: کمک‌ها ی مردم نیکوکار شیراز و خیریه‌های مردمی به صورت کالا در محل سوله‌ی خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) شیراز جمع‌آوری و بسته بندی شد.

وی افزود: برای نظم دهی بیشتر به این کمک ها و عدم موازی کاری، بین خیریه‌ها ی شیراز هماهنگی بوجود آمد و کمکهای اهدایی در قالب پک های یک هفته ای نیازهای هر خانوار آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان شامل اقلام خوارکی، آ ب معدنی و بسته‌ی نیازهای بهداشتی از جمله شوینده‌ها بسته‌بندی شده که به صورت هفتگی توزیع می‌شود .

مدیرعامل خانه خیرین افزود: به علاوه پوشاک، زیر انداز، پتو و یک بخاری برقی به صورت جداگانه به هر خانواده تحویل داده خواهد شد.

وی در پایان گفت البته با پیش بینی انجام شده مقداری اقلام توانبخشی مانند تشک مواج و ویلچر نیز تهیه شده که به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

این اقلام با هماهنگی استانداری و بهزیستی استان سیستان بلوچستان تحویل داده خواهد شد و نمایندگان خانه خیرین برای نظارت بر نحوه توزیع، محموله را همراهی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار