جلسه هم اندیشی تشکل های دانش آموزی در راستای اجرای طرح "دومین سیل مهربانی همکلاسی ها"

همدان (پانا) - جلسه هم اندیشی تشکل های دانش آموزی با محوریت سازمان دانش آموزی در راستای اجرای طرح دومین سیل مهربانی همکلاسی ها و به منظور کمک به دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرق کشور و با حضور نماینده های سازمان جمعیت هلال احمر، انجمن اسلامی دانش آموزی و بسیج دانش آموزی روز گذشته در دفتر ریاست سازمان دانش آموزی برگزار و مقرر شد تا تشکل های مذکور از تمام ظرفیت های خود در راستای حمایت از دانش آموزان سیل زده استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی تشکل های دانش آموزی در راستای اجرای طرح "دومین سیل مهربانی همکلاسی ها"

طرح ملی دومین سیل مهربانی همکلاسی ها که با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی عملیاتی شده یک فرصت تربیتی و اجتماعی برای رفع آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده های سیل زده در جنوب شرق کشور است.
ترویج فرهنگ نوع دوستی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان و همچنین انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن ها از مهم ترین اهداف طرح ملی سیل مهربانی همکلاسی ها است.
ستاد اجرایی این طرح متشکل از مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مدیر سازمان دانش آموزی، رئیس سازمان دانش آموزی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار