صیدلو: حفظ آرمان و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ راهیان نور است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز اعزام بیش از ۶ هزار و پانصد نفر از دانش‌آموزان پسر متوسطه دوره دوم شهرستان‌های استان تهران به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: حفظ آرمان و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ راهیان نور است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان گرانقدرش، اظهار کرد: حفظ آرمان و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، توسعه و ترویج فرهنگ راهیان نور است و یکی از گفتمان‌هایی که اجازه نمی‌دهد، راه شهدا به فراموشی سپرده شود، اردوهای راهیان نور است.

او در ادامه عنوان کرد: در بهمن ماه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۶ هزار و پانصد نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان‌های استان تهران به اردوهای راهیان‌نور جنوب کشور اعزام خواهند شد.

صیدلو ضمن تقدیر از مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، و معاونین پرورشی و تاکید بر کیفی‌سازی و اثربخشی اردوهای راهیان نور بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت فکری و پشتیبانی این عزیزان برای برگزاری باشکوهتر برنامه اردوهای راهیان نور استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار