کریمی: در دهه فجر کرسی های آزاداندیشی با محوریت گام دوم انقلاب برگزار می کنیم

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در رابطه با روش های تازه معاونت پرورشی برای مفاهیم انقلاب به مناسبت دهه فجر و ایام الله از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برای دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: در دهه فجر کرسی های آزاداندیشی با محوریت گام دوم انقلاب برگزار می کنیم

عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران در گفتگو با پانا از اهمیت تغییر روش های آشنایی دانش آموزان دهه هفتادی و هشتادی با مبانی انقلاب اسلامی خبر داد.
کریمی گفت: باید روی نسل نوجوان مان کار کنیم و این مهم با استفاده از روش های مختلف و به روز ممکن می شود. اعتقاد ما بر این است که زمانی می توانیم اثربخشی کاری را جلو ببریم که بتوانیم با زبان نسل نوجوان صحبت کنیم و البته قبل از اینکه صحبت کنیم باید بتوانیم شنونده خوبی برای صحبت های آنها باشیم.
وی افزود: در فرآیند برنامه های آموزش و پرورش برای آشنایی دانش آموزان با مبانی انقلاب اسلامی در چندسال اخیر، کرسی های آزاد اندیشی را تبیین کرده ایم که دانش آموزان ابتدا نکات خودشان را بیان می کنند و ما محتوا را از خودشان می گیریم و با استفاده از کارشناسان مجرب و کارشناسان آسیب های اجتماعی با آنها تبادل نظر می کنیم.
کریمی گفت: سعی می کنیم با استفاده از فیلم های کارشناسی شده نقش حضور موثر دانش‌آموزان در عرصه های مختلف را به آنها آموزش دهیم. از طرف دیگر خود دانش‌آموزان حضور پررنگی دارند. اما آنچه ما اکنون به شدت به آن نیازمندیم این است که دانش‌آموزان عزیز بتوانند پاسخ به شبهات خود را دریافت کنند.
وی با طرح ایده کرسی های آزاد اندیشی در میان دانش آموزان گفت: استفاده از کارشناسان مجرب در مدارس و کرسی های آزاد اندیشی برای اینکه بتوانیم پیام نسل گذشته و فعلی را به اطلاع آنها برسانیم، بسیار مهم است. ایده امسال ما این است که همه این مفاهیم مهم را در قالب بیانیه گام دوم انقلاب کار کرده ایم و بعد در قالب کرسی آزاد اندیشی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب به همت اتحادیه انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی تهران و زیر نظر کارشناسان مجرب پیگیر هستیم تا بتوانیم اطلاعات جدید و به روز را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار