شرایط معافیت از سربازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد

ساری (پانا) - رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد مازندران شرایط معافیت از سربازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شرایط معافیت از سربازی فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد

علی احمدی با اعلام اینکه در 9 ماهه امسال به 86 فرزند مددجوی تحت حمایت در مازندران خدمات نظام وظیفه ارائه شد، گفت: «این خدمات شامل 44 نفر برای کاهش تعرفه صدور کارت معافیت، معرفی 18 مددجو برای انتقال محل خدمت و 24 نفر برای معافیت کفالت بوده است.»

به گفته او یکی از فرزندان زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و همچنین فرزندانی که دارای سرپرست مرد و سه خواهر باشند، درصورت دارا بودن شرایط معافیت سربازی به منظور سرپرستی و کفالت سرپرست خانواده از خدمت سربازی معاف می شوند.

هم‌چنین خانواده‌های تحت حمایت که از خدمات مستمر کمیته امداد (معیشت‌بگیر و چند خدمتی) بهره‌مند باشند، یکی از فرزندان ذکور آنها می‌توانند برابر مقررات نظام وظیفه از تسهیلات معافیت سربازی برخوردار شوند.

احمدی تأکید کرد که افراد معاف شده، به منظور تامین هزینه‌های زندگی خود و خانواده، پس از معافیت سربازی با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی و یا سایر ظرفیت‌های اشتغال این نهاد در چرخه توانمندسازی قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار