پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس شهرستان درمیان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

درمیان (پانا)-دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها را با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» در راستای همدلی و همراهی با هم‌وطنان استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب شرقی کشوربرگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در مدارس شهرستان درمیان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها را با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» در راستای همدلی و همراهی با هم‌وطنان استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب‌شرقی کشور با حضور مسئولین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، تعدادی از کارشناسان ،دانش آموزان، اولیا و همکاران در دبستان شاهد شهید احمدی روشن برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ترغیب دانش آموزان در این امر خداپسندانه کمک به دانش آموزان خاطرنشان کرد: با این حرکت خیرخواهانه که به‌عنوان یک فرصت مهم و ترویج فرهنگ نوع دوستی، مشارکت جویی، مسوولیت پذیری، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از بارندگی و سیلاب است، می توانیم گوشه‌ای از آلام و مشکلات وارد شده به دانش‌آموزان خانواده‌های سیل‌زده را برطرف کنیم.

گفتنی است در پایان مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود به هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار