آغاز طرح سیل مهربانی در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - دانش آموزان اردبیلی در طرح سیل مهربانی با شعار "هر مدرسه یک پایگاه همدلی"، برای همدردی با سیل زدگان جنوب کشور، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جمع آوری کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح سیل مهربانی در مدارس استان اردبیل

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در مراسمی که به همین منظور در دبیرستان دوره دوم پسرانه شاهد شهید اصغری نیاری ناحیه ۲ برگزار شد، از اجرای این طرح در تمامی مدارس استان خبر داد و گفت: با اجرای چنین طرح‌هایی در آموزش و پرورش بر آنیم تا آلارم روحی و روانی هموطنانی که در جنوب شرقی کشور دچار سیل شده اند را تسکین دهیم و با جمع آوری کمک‌های نقدی و عیر نقدی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان استان گوشه‌ای از مشکلات آنان را برطرف کنیم.

او با اشاره به اینکه کشور ما ایران با توجه به موقعیت جغرافیایی خود دچار بالایای طبیعی می‌شود و این حوادث تلفات مالی و انسانی را بدنیال دارد، عنوان کرد: کمک به هموطنان یک وظیفه انسانی و شرعی است که باید در کل جامعه نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در بخش دیگری از سخنانش به اجرای سیل مهربانی ۱ که در سال گذشته برای کمک به مردم خوزستان در استان اردبیل انجام شد، اشاره کرد و گفت: با مشارکت همگانی دانش اموزان، اولیا و همکاران فرهنگی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نقدی و غیر نقدی به این مناطق ارسال شد.

ناصری در ادامه با خطاب به دانش آموزان گفت: شما سفیران آموزش و پرورش هستید که با یستی با تشویق خانواده‌ها و دوستان برای کمک به سیل زدگان، این فرهنگ عمیق انسانی را در جامعه وسعت ببخشید.

او همچنین به هفته شورا‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و از کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۹۷ توسط شورای آموزش و پرورش استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار