سه ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی جودو نوجوانان دعوت شدند

رشت (پانا) - سه گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم ملی جودو نوجوانان کشور دعوت شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سه ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی جودو نوجوانان دعوت شدند

رئیس هیات جودوی استان گیلان گفت : از سوی فدراسیون جودو ، ۵۸ جودوکار از سراسر کشور طی دو مرحله به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند که از این تعداد، سه جودو کار از استان گیلان هستند.

کامران پوریوسفی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون جودو، کامیار قاسمی جودوکار شایسته گیلانی به اردوی گروه اول تیم ملی نوجوانان کشور که از روز نهم بهمن ماه جاری در استان بوشهر برپا خواهد شد، دعوت شده است.

وی ادامه داد: این جودوکار شایسته گیلانی به همراه ۲۷ جودوکار دیگر از سایر استان ها باید به مدت هشت روز زیرنظر ایوب رستمی به عنوان سرمربی ، محمدرضا غفاری و بهزاد وحدانی به عنوان مربیان تیم ملی جودو نوجوانان ، تمرینات آماده سازی خود را در بوشهر دنبال کنند.

رئیس هیات جودو استان گیلان بیان کرد: همچنین کوشا رحیمی و امیراحمد قربایی دیگر جودوکاران شایسته این استان به گروه دوم اردوی تیم ملی جودو نوجوانان کشور که از روز ۲۳ بهمن ماه در تهران برپا می شود، دعوت شده اند.

وی تصریح کرد: امیدواریم که کامیار قاسمی ، کوشا رحیمی و امیراحمد قربانی سه جودوکار گیلانی دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان با موفقیت این اردو را پشت سر گذاشته و با عضویت در تیم ملی جودو نوجوانان به همراه این تیم در رقابت های مختلف حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار