برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کارکنان دولت با حضور بیش از 17 هزار فرهنگی خراسان رضوی در دهه مبارک فجر

مشهد(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کارکنان دولت با حضور بیش از 17 هزار فرهنگی استان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کارکنان دولت با حضور بیش از 17 هزار فرهنگی خراسان رضوی در دهه مبارک فجر

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل در این خصوص گفت: در سال جاری ورزش کارکنان دولت و بویژه فرهنگیان جزو برنامه های اصلی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته و بر ورزش کارکنان تاکید شده است و ما وظیفه داریم در جهت ارتقاء سلامتی، نشاط و انگیزه آن ها گام برمی داریم.

وی افزود: برگزاری همایش های پیاده روی و کوه پیمایی، ورزش و خانواده، جشنواره های ورزشی و کلاس های مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش همگی در جهت ارتقاء سلامت، نشاط و شادابی کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت استان انجام گرفته است.

سلطانی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در کنار توجه به ورزش همگانی کارکنان، شرکت در ورزش های رقابتی را نیز در دستور کار قرار داده و به منظور افزایش انگیزه در کارکنان بزرگترین رویداد ورزشی کارکنان دولت را با حضور بیش از 17 هزار فرهنگی استان خراسان رضوی برگزار می نماید.

وی ادامه داد: این رقابت ها در شش رشته ورزشی فوتسال ویژه برادران، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج ویژه خواهران در مراحل منطقه ای، شهرستان و قطب در حال برگزاری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: مرحله استانی این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از تاریخ 16 بهمن ماه بصورت متمرکز با حضور 770 ورزشکار و در قالب 105 تیم ورزشی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

سلطانی در پایان این رقابت ها را بزرگترین و پرتعداد ترین مسابقات ورزشی کارکنان دولت دانست و از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش استان در جهت برگزاری این مسابقات تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار