کمک معلم بازنشسته به آزادی مددجوی زن محکوم مالی از زندان یزد

یزد(پانا)- محمدعلی ظهیری از معلمان بازنشسته یزد با مراجعه به ستاد دیه استان ۵۳ میلیون ریال برای آزادی محکومان جرایم غیرعمدمالی به حساب این نهاد واریز کرد و زمینه آزادی یک مددجو زن را از زندان فراهم ساخت .

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کمک معلم بازنشسته به آزادی مددجوی زن محکوم مالی از زندان یزد

این نیکوکار هدف از این اقدام را شادی روح درگذشتگان خود و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و گفت: هرکس با هر توان مالی می تواند در این راه پر خیر و برکت قدم بردارد و با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توشه ای برای آخرت خود جمع کند .

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، با کمک این خیر نوعدوست زمینه آزادی این مددجو از اندرزگاه زنان فراهم شد .

به گزارش ایرنا، مدیرعامل ستاد دیه یزد پیشتر گفته بود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با حمایت و همراهی مردم نوعدوست و خیرخواه از زندان آزاد شدند.

افشون افزود: برای آزادی این افراد ۳۲ میلیارد ریال توسط مردم به ستاد کمک شد تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۲۵۰ نفر به دلیل جرایم مالی غیرعمد زندانی هستند که آزادی آنان ۲۳۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز دارد، امیدواریم با حمایت خیران، زمینه رهایی این افراد فراهم شود.

زندانیان جرایم غیرعمد شامل محکومان به پرداخت دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه و نفقه و بدهی‌مالی هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۵ درصد آنها در ۲۱ شهر و بقیه در مناطق روستایی و عشایری و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار