ارسال بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی خیرین مدرسه‌ ساز به مناطق سیل‌زده

تهران(پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: سیل مهربانی کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران طی دو مرحله به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بیش از ۱۰ میلیارد ریال کمک نقدی خیرین مدرسه‌ ساز به مناطق سیل‌زده

یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه مراسم بدرقه مرحله اول کمکهای دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران از جمع‌آوری ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی خیرین مدرسه‌ساز استان برای احیا و بازسازی مدارس سیستان و بلوچستان خبر داد.

بهارلو در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: امروز مرحله اول کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود که شامل اقلام ضروری مانند پتو، بخاری ، اغذیه ، مواد بهداشتی و وسایل مورد نیاز است و در هفته آینده مرحله دوم کمک های مردمی ارسال خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه از مشارکت خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران سخن گفت و افزود؛ خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت و بازسازی مدارس آسیب دیده مشارکت کردند که با توجه به رایزنی‌های انجام شده با همکاران‌مان در سیستان و بلوچستان مقرر شد که این کمک‌ها در سه منطقه آن استان توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار