برودت هوا مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی را تعطیل کرد

تهران (پانا ) - برودت هوا و بارش برف مدارس برخی مناطق و شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روزچهارشنبه را تعطیل کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برودت هوا مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی را تعطیل کرد

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی شامگاه سه‌شنبه با بیان این مطلب گفت: با توجه به بارش برف و برودت شدید هوا کلیه مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان قوچان و منطقه ششتمد در نوبت صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه تعطیل است.

مهدی مجیدی‌فر اضافه کرد:با توجه به برودت شدید هوا مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان "کوهسرخ" و منطقه "زبرخان" نیز در نوبت صبح فردا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

وی اظهار داشت:همچنین مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان طرقبه شاندیز در نوبت صبح فردا با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

او ادامه داد: مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان کلات هم فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

وی تاکید کرد: فعالیت کلیه مدارس در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان در مشهد در نوبت صبح فردا دایر است و مطابق روال معمول ادامه دارد.

مجیدی‌فر گفت:همچنین کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمامی مقاطع نیز در شهرستانها و مناطق دارای تعطیلی در نوبت صبح در روز چهارشنبه تعطیل هستند.

استان خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.

ریزش برف و باران در خراسان رضوی که از دیروز در برخی شهرستان‌های استان آغاز شده است طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار