آیین گرامیداشت هفته هوای پاک در مدرسه عشایری فدک لالی

عشایرخوزستان (پانا) -  مراسم گرامی داشت هفته هوای پاک در مدرسه عشایری فدک شهرستان لالی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت هفته هوای پاک در مدرسه عشایری فدک لالی


به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی با حضور قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر استان خوزستان، انجمن همیاران محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان و مسؤولین اداره آموزش و پرورش در مدرسه عشایری فدک برگزار شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست لالی با اشاره به شعار سال جاری روز هوای پاک با عنوان" هوای پاک ؛ اقدام و عمل " بر یادآوری اهمیت موضوع محیط زیست و توجه به ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در سنین نونهالی و کودکی تأکید کرد.
زمانپور یادآور شد: بهترین زمان برای تبدیل کردن امر حفاظت از محیط زیست به یک باور ذهنی و عادت مستمر، دوران کودکی است که در نهایت دستیابی به توسعه پایدار و حفظ محیط زیست را به دنبال دارد.
او افزود: دانش آموزان امروز که مسئولین فردای کشور هستند، باید با تفکر زیست محیطی در راستای حفظ منابع به ویژه منبع حیاتی هوا کوشا باشند و در منازل نیز با آموزه های زیست محیطی که در مدارس یاد می گیرند حافظان منافع محیط زیست و کاهش آلودگی های هوا باشند.
در پایان نیز در این مراسم با اهدا نهال، دانش آموزان را به توجه جدی تر به هوای پاک ، حفاظت از محیط زیست تشویق کرد و تعدادی نهال در حیاط مدرسه عشایری فدک لالی کاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار