صیدلو: بایدبرای آبادانی کشورنگاه صد ساله داشت

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم بدرقه کاروان سیل مهربانی شهرستان‌های استان تهران که در مدرسه تقی‌زاده کهریزک برگزار شد، کمک به هم‌نوع را یکی از ابزارهای سنجش انسانیت دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: بایدبرای آبادانی کشورنگاه صد ساله داشت

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در جمع دانش‌آموزان ودر رابطه با اهمیت کمک‌های آنان به هموطنان سیل‌زده اظهار کرد: وقتی حادثه ای برای هم‌نوع ما رخ می‌دهد به اندازه‌ای که ما دچار ناراحتی و نگرانی می‌شویم، به همان اندازه انسانیت در وجودمان زنده است و اتفاقاتی که اطرافمان می‌افتد سبب سنجش ما می‌شود تا متوجه شویم چقدر به درد مردم حساس هستیم و احساس مسئولیت می‌کنیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تنها می‌توانیم بخشی از آن را مدیریت کنیم، افزود: شما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم باید به گونه‌ای توسعه‌ یافته تربیت شوید تا بتوانید آن بخشی که اتفاقات زندگی را می‌سازد به خوبی مدیریت کنید.

صیدلو با تاکید بر اینکه باید برای آبادانی کشور نگاه صد ساله داشت، تصریح کرد: باید توجه کنیم که با حوادث و قوانین طبیعت خودمان را همراه و هماهنگ سازیم و با مدیریت حوادث از پیشرفت بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری نماییم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان عزیز با این عمل انسان دوستانه خود امروز تمرین می‌کنید که چگونه زنان و مردان بزرگی برای آینده باشید و در راه آبادانی و توسعه کشور تلاش کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار