دومین پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در شهر بیرجند

بیرجند(پانا)- قریب 180 هزار دانش آموز دختر و پسر استان خراسان جنوبی در بیش از 2 هزار و 700 مدرسه در دومین پویش سیل مهربانی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دومین پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در  شهر بیرجند

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در این زمینه گفت: قریب 180 هزار دانش آموز دختر و پسر استان در بیش از 2 هزار و 700 مدرسه در دومین پویش سیل مهربانی شرکت کردند.

محمد رضا بااطمینان، صبح امروز در آیین نمادین دومین پویش سیل مهربانی که با هدف جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان استان برای دانش‌آموزان سیل‌زده سیستان و بلوچستان در دبستان شاهد بیرجند اجرا شد، اظهار کرد: این پویش با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در تمام مدارس استان اجرا میشود.

او با اشاره به کمک 150 میلیون تومانی دانش آموزان و فرهنگیان استان در اولین پویش سیل مهربانی با هدف کمک به سیل زدگان استان گلستان در سال گذشته، تصریح کرد: ما باید از بحران‌ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یاد گرفتن ایجاد کنیم و به‌دنبال به دست آوردن راه‌هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم.

او خاطر نشان کرد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش کرده و می‌کنند و همچنین پیش بینی می شود میزان کمک های جمع آوری شده دانش آموزان و فرهنگیان استان نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد،

بااطمینان اضافه کرد: پویش سیل مهربانی همکلاسی ها علاوه بر یاری‌رساندن به سیل‌زدگان، یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که برای تمام دانش‌آموزان درس مهربانی، همدلی و همیاری و نوع‌دوستی را به همراه دارد.

او همچنین با اشاره به حضور و مشارکت فعال چهار تشکل دانش آموزی در این پویش؛ به ویژه مسئولین،مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی، تأکید کرد: دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی با حضور خود در این پویش درس زندگی، نوع دوستی، مشارکت جویی و مسئولیت پذیری را تمرین می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار