در مراسم دومین سیل مهربانی همکلاسی ها؛

جعفر پاشایی: پیشتازی دانش آموزان و فرهنگیان آذربایجان شرقی در کمک رسانی به همنوعان

تبریز(پانا) - دومین سیل مهربانی همکلاسی ها در آذربایجان شرقی با هدف همدلی و همراهی با هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب و شرقی کشور بصورت پایلوت استانی در مدرسه حضرت رقیه (س) ناحیه ۳ تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جعفر پاشایی: پیشتازی دانش آموزان و فرهنگیان آذربایجان شرقی در کمک رسانی به همنوعان

جعفر پاشایی در این مراسم با بیان این که این برنامه بطور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: هر چند مساعدتها ناچیز است ولی بسیار ارزشمند می باشند و باید در کوتاهترین زمان به دست هموطنان سیستان و بلوچستان برساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان پیشتاز در امر کمک رسانی در حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستند و در اولین دوره این کمکها در سیل مهربانی به هموطنان خوزستان، نزدیک 2 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی می باشد.

او در پایان کمک به همنوعان و هم میهنانمان را با یکدلی و یکرنگی خواستار شد و افزود: این بار هم با عنوان سیل مهربانی، دانش آموزان و فرهنگیان وخانواده های آنان علی رغم وجود مشکلات معیشتی با آگاهی ازاهمیت موضوع کمکهای خود را به این مناطق سرازیر خواهند کرد.

دومین سیل مهربانی همکلاسی ها در آذربایجان شرقی با هدف همدلی و همراهی با هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان و برخی از مناطق جنوب و شرقی کشور در مدرسه حضرت رقیه (س) ناحیه ۳ تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار