معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان :

اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای هرمزگان برگزار می شود

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی در اردیبهشت ماه 1399 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای هرمزگان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: اولین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی استان هرمزگان با هدف ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت گروهی در بین دانش آموزان با استفاده از محیط های متنوع یادگیری ایجاد شده در پژوهش سراهای دانش آموزی برگزار می شود.

وی افزود: ایجاد زمینه جهت طراحی و انجام پروژه های تحقیقی-پژوهشی و فناوری دانش آموزی و نیز تقویت وتعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش های فردی و گروهی در بین دانش آموزان می باشد از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

قویدل ادامه داد: دانش آموزان با توجه به زمان بندی ثبت نام رشته های مختلف این مسابقات از دی ماه تا فرودین ماه سال آینده می توانند با مراجعه به سامانه همگام برای نام نویسی اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: این جشنواره با 12 رشته و حدود 40 گرایش با موضوعاتی نظیر زیست فناوری، هوافضا، سلولهای بنیادی، نانو،انرژی های نوین، کدنویسی، گیاهان داروئی، نجوم، کارآفرینی، علوم انسانی، دریا و مسابقات آزمایشگاهی در دو سطح استانی و کشوری ودر دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار خواهد شد(بغیر از مسابقات آزمایشگاهی که در چهار سطح مدرسه،منطقه،استان و کشور برگزار می شود).

این مسئول گفت: تاکنون شش هزار و 811 دانش آموز در سامانه همگام ثبت نام نموده اند که ناحیه یک بندرعباس با یک هزار و 34 نفر بالاترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار