کاظمی: سیل مهربانی یک کار فرهنگی و تربیتی است

تهران (پانا) - علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در دومین پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در مدرسه شهید باهنر منطقه11شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر آموزش و پرورش شهر تهران و اسماعیل بحری زاده، قایم مقام سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: سیل مهربانی یک کار فرهنگی و تربیتی است

کاظمی، رییس سازمان دانش آموزی و معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز بزرگترین کلاس درس وطن دوستی با حضور پانزده میلیون دانش آموز در حال برگزاری است. کلاسی که درس های زیادی به ما می دهد که هر کدام درس های بزرگی به ما داده است. وی افزود: این روزها ایران یکپارچه کنار هم هستند و از این همدلی لذتی می بریم که چیزی جایش را پر نمی کند.

وی با تشکر از کادر و مدیر مدرسه شهید باهنر منطقه11گفت: مراتب تقدیر خود را از حضور با شکوه این دانش آموزان ابراز می کنم و از همه دست اندرکاران که زمینه برگزاری این کلاس را فراهم کردند، تشکر می کنم. بویژه دانش آموزان بسیجی و فعال جمعیت هلال اهمر و دانش اموزان با نشاط سازمان دانش آموزی و اتحادیه ها و از روسای تشکل ها ممنونم که برای ایرانی آباد و عزتمند تلاش می کنند.

وی افزود: ما زمانی موفقیم که کنار هم باشیم و باهم تلاش کنیم. این حرکت ارزشمند فرهنگی برعهده آقای مددی است و از اقای فولادوند که همیشه در این مسیر پیشتاز اند سپاسگزارم.

کاظمی گفت: این سیل فرصتی فراهم کرد تا مردم و جامعه و مسئولین را متوجه بسیاری از مشکلات و کمبودها کند. دانش آموزان مستعد و سختکوش و انقلاب و مومن و متدین استان سیستان و بلوچستان برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و باید مورد توجه قرار گیرند. البته کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده است. دیروز خانواده حسین علیمرادی که دست یاری به دشتیاری را راه اندازی کرد، در منطقه حضور داشتند.

کاظمی افزود: ما در آموزش و پرورش دو رویکرد داریم. رویکرد اول ما فرهنگی و تربیتی است. ما به عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی امروز باید برای نهادینه کردن یک ارزش دینی و ملی جامعه ایران را بسیج کنیم.

وی افزود: همه بسیج شدند تا گام های موثری بردارند و با حس همدردی و مهربانی بیشتر برای سیستان و بلوچستان گام بردارند. قطعا هیچ کلاس درسی بهتر از این کلاس درس نیست و ما دنبال همین هستیم. انسانیت و مهربانی و عشق ورزی و دوستی و میهن دوستی را گسترش دهیم. رفع نیازهای دانش آموزان منطقه محروم است که باید توجه شود.

وی گفت: در اولین ساعات این اتفاق با دغدغه های مقام عالی وزارت این بسیج شکل گرفت و هفت استان به عنوان استان معین شکل گرفت.

کاظمی افزود: همزمان با حضور ما در سیستان و بلوچستان بیست کامیون تجهیزات حضور داشتند و مطمئنیم این فرصتی است تا آموزش و پرورش و مناطق آسیب دیده حتما هم ارتقا کیفیت آموزشی اتفاق بیافتد و هم از نظر زیرساختها امکانات خوبی به ان منطقه گسیل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار