دومین سیل مهربانی همکلاسی ها برگزار شد

فولادوند: اولویت ما کمک های آموزشی و مشاوره ای است

تهران (پانا) - دومین پویش سیل مهربانی همکلاسی ها در مدرسه شهید باهنر منطقه11شهر تهران با حضور علیرضاکاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و فولادوند، مدیر آموزش و پرورش شهر تهران و بحری زاده، قایم مقام سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: اولویت ما کمک های آموزشی و مشاوره ای است

فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دومین پویش سیل مهربانی همکلاسی ها ضمن خیر مقدم جهت حضور مهمانان و ارایه گزارشی از کمک در بهار98 به استان لرستان و خوزستان و کرمانشاه، گفت: در حوزه آموزش و پرورش ما کارهای خدماتی و اموزشی انجام دادیم.

وی افزود: در پلدختر و معمولا و در تقسیمات مناطق سیل زده ای که تحت پوشش شهر تهران بود، حدود صد دانش آموز را تحت تدریس مستقیم قرار دادیم و معدل نمره های شان دو نمره افزایش یافت و همچنین حدود 12نفر قبولی پزشکی از پلدختر داشتیم.

فولادوند گفت: کمک ها نقدی به افرادی که از بیست تا صد در صد آسیب دیده بود انجام شد. همچنین بسته های اذوقه در ماه مبارک رمضان که ارسال شد و هشتاد کامیون کمک غیر نقدی به این مناطق ارسال شد.

وی افزود: یک مدرسه نه کلاس در شیبان اهواز در مهر 99افتتاح می شود.

وی در ارتباط با نحوه کمک شهر تهران به سیستان و بلوچستان گفت: 60کامیون کمک غیر نقدی و یک میلیارد کمک نقدی و مابقی مبالغ باقی مانده از کمک های قبلی، به استان سیستان و بلوچستان ارسال می شود.

فولادوند با اشاره به شهرهایی که قرار است تهران معین آنهاباشد، گفت: در تقسیم بندی منطفه زراباد و بنت و کنارک حوزه امداد رسانی شهر تهران انتخاب شد و مذاکراتی با مدیرکل سیستان داشتیم. حدود 20 کامیونتجهیزات ما در انبار مهراباد اماده بارگیری اند و به منطقه اعزام می شود.

وی افزود: مهمترین کمکی که در حوزه امداد انجام می شود، ارتقای آموزشی و پرورشی دانش آموزن انجا و مخصوصا کلاس دوزادهمی هاست.

وی گفت: امیدواریم از این فرصت برای محرومیت زدایی منطقه استفاده کنیم. در راهکارهای تحولی، افزایشمهارت و شادی و ارتقا سطح اخلاق و ارتقا سطح جامعه پذیری را هم در برنامه های مان داریم و همدردی اجتماعی و همنوایی و نرمش و مهربانی را به دانش آموزان آموزش دهیم که از این فرصت استفاده کنند.

فولادوند اولین زمان ارسال کمک ها را روز پنحشنبه اعلام کرد و گفت: روز پنجشنبه اولین کمک های شهر تهران به منطقه می رسد و این کمک ها دنباله دار است و باید در طول یکسال باشد و نه اینکه مقطعی باشد. البته تاکید دارم اولویتما باید اموزشی و مشاوره ای باشد.

وی در پایان از از سازمان دانش اموزی و بسیج فرهنگیان و انجمن اسلامی و هلال اهمر تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار