استاندار سیستان و بلوچستان:

توسعه دانشگاه فرهنگیان، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت استان است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوپستان در جلسه شورای آموزش و پرورش مناطق سیل زده در چابهار گفت: برای تربیت و پرورش معلمانی کارآمد و توانمند، توسعه دانشگاه فرهنگیان، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه دانشگاه فرهنگیان، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت استان است

موهبتی اظهار کرد: جمعیت دانش آموزی سیستان و بلوچستان برابر جمعیت دانش آموزی چندین استان کشور می باشد و این درحالی است که از لحاظ نیروی انسانی با کمبود شدید مواجع است.

او افزود: برای تربیت و پرورش معلمانی کارآمد و توانمند، توسعه دانشگاه فرهنگیان، نیاز ضروری و مهم حال حاضر دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

موهبتی گفت: ظرفیت های خوب و چشمگیر موسسات خیریه و حضور ارزشمند خیرین نیک اندیش کمک شایانی به کاهش مشکلات بخصوص در بحث فضای آموزشی کرده است.

استاندار خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان نیازمند تخصیص بودجه ۱۰۰ درصدی است و اگر این امر محقق شود تا حدودی عقب ماندگی تاریخی و دیرینه ای که در حوزه‌های مختلف وجود دارد برطرف خواهد شد.
موهبتی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با بحران سیل اخیر شرایط سخت تری پیدا کرده و مردمان صبور و رنجدیده آن با این مشکلات درگیر هستندو رفع این معضلات مشمول زمان خواهد بود.
او از حضور مسئولان کشوری در ایام اخیر و تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار