وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح پروژه ۲۴ کلاسه در منطقه دشتیاری خبرداد:

راه‌اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل‌زدگان

تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی فراهم کنیم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش خبر داد فردا سه شنبه اول بهمن‌ماه در مدارس سراسر کشور برنامه سیل مهربانی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد. وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل‌زدگان

به گزارش روابط عمومی وزارت‌آموزش‌ و پرورش، در ادامه برنامه‌های سفر وزیر آموزش‌ و پرورش به استان سیستان و بلوچستان و در منطقه دشتیاری، با حضور محسن حاجی میرزایی مجتمع آموزشی۲۴ کلاسه به نام زنده یاد حسین علیمرادی، خیر مدرسه‌ساز با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پروژه از محل اعتبارات اهدائی مقام معظم رهبری، شامل دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در زمینی به زیربنای10هزار و 795 مترمربع (4 باب ساختمان آموزشی 6 کلاسه با زیربنای هزارو 904 مترمربع، ۲ باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و 100 مترمربع، یک باب نمازخانه با زیربنای137 مترمربع، یک باب سرایداری با زیربنای130 مترمربع، محوطه سازی 7 هزار و 424 مترمربع، دیوارکشی 486 مترمربع) ساخته شده است.

محسن حاجی میرزایی در آیین افتتاح پروژه ۲۴کلاسه روستای عورکی منطقه دشتیاری گفت: مادامی که از بحران‌ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یادگرفتن ایجاد کنیم و به دنبال به دست‌آوردن راه‌هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم می‌توانیم از آن بهره‌گیری صحیح و مناسبی داشته باشیم.

او افزود: فردا سه شنبه اول بهمن‌ماه در مدارس سراسر کشور برنامه سیل مهربانی با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته‌ای که در شأن آنان است فراهم کنیم.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار