فرماندار مهریز: شورای آموزش و پرورش بازوی توانمند تعلیم و تربیت است

یزد(پانا)- فرماندار مهریز گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور نخبگان، نماینده فرهنگیان و اولیای دانش آموزان نقش محوی در تحقق سند تحول بنیادین نظام آموزشی دارند و بازوی قوی در عرصه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار مهریز:  شورای آموزش و پرورش بازوی توانمند تعلیم و تربیت است

به گزارش ایرنا رضا زارع‌زاده مهریزی یکشنبه‌شب در جمع اعضای منتخب شورای دانش آموزی شهرستان مهریز افزود: این شورا در کنار مسوولان یک تکیه‌گاه قابل اتکاست که باید از ظرفیت آن برای تعالی تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نسل جوان استفاده شود.

وی اظهارداشت: اعضای این شورا باید با بررسی کامل نقاط ضعف و قوت مسائل فرهنگی و پرورشی با تصمیم‌گیری قوی و منطقی متکی به علم و آموزه‌های دینی برای تحقق اهداف عالیه آموزش و پرورش بیش از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

این مسوول بیان کرد: دولت در وزارت آموزش و پرورش با همکاری فرهنگیان و تمام عوامل تعلیم و تربیت وظایف خود را انجام می‌دهد و شوراها طبق مقررات می‌توانند نظام را برای تربیت نسلی مومن ، انقلابی و فعال در تراز کشور و انقلاب اسلامی تربیت کنند.

زارع‌زاده مهریزی در ادامه با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش بیان داشت: باید اعضای این شورا از توانایی‌ها و ظرفیت‌های شوراهای دانش‌آموزی مدارس برای بررسی و رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش استفاده کنند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: طبق مقررات ، شورای آموزش و پرورش با حضور افراد تاثیرگذار و نخیه علمی و فرهنگی در کنار سیاست‌های دولت، یاری‌رسان مسوولان در عرصه خطیر تعلیم و تربیت است .

سید کاظم حسینی افزود: این شورا با حضور امام جمعه ، فرماندار و برخی فرهنگیان و نماینده اولیا بر اساس نیازها و شرایط برای سال تحصیلی برنامه‌ریزی می کند و سپس اولویت‌بندی و ماموریت‌ها را انجام می‌دهد.

وی اظهار داشت: در این شهرستان شورای آموزش و پرورش با همکاری تمام بخش‌ها مرتب جلسه‌های خود را بر حسب نیاز انجام می‌دهد که برکات فراوانی برای مردم و دانش آموزان در بر داشته است .

این مسوول به نقش شورای دانش آموزی نیز اشاره کرد و گفت: عضویت در شورای دانش آموزی بهترین تمرین برای دانش آموزان است تا در آینده در مسوولیت‌های اجتماعی موفق عمل کنند.

همچنین در این دیدار تعدادی از دانش‌آموزان با قدردانی از اقدام‌های انجام شده بر توجه به نسل جوان ، فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی و فراهم کردن نیازها تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار