با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت پذیرفت

افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی 24 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کمب چابهار

زاهدان (پانا) - از محل اعتبارات اهدایی مقام معظم رهبری و در شهرستان چابهار ،مجتمع بزرگ آموزشی 24 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی 24 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کمب چابهار

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان با حضور محسن حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش ،مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان مجتمع بزرگ آموزشی 24 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کمب چابهار افتتاح و به بهره برداری رسید.
گفتنی است: این مجتمع آموزشی از محل اعتبارات اهدایی مقام معظم رهبری و با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال ساخته شده است .
شایان ذکراست: واحد آموزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت 12 هزارمترمربع (4 باب ساختمان آموزشی 6 کلاسه با زیر بنای هزارو 904 مترمربع ، 2 باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و 100 مترمربع ،2باب نمازخانه بازیربنای 274 مترمربع ،2 باب سرایداری با زیربنای 130 مترمربع ،محوطه سازی 8 هزارو 235 مترمربع و دیوارکشی 850 متر طول ) احداث شده است.
قابل ذکر است: بیش از هزارو 200 دانش آموز دختر و پسر کمب چابهار در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در دوشیفت از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار