با حضور حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش؛

مجتمع 24 کلاسه روستای عورکی دشتیاری به نام زنده یاد حسین علیمرادی به بهره برداری رسید

زاهدان (پانا) - با حضور حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش مجتمع 24 کلاسه روستای عورکی دشتیاری به نام زنده یاد حسین علیمرادی خیر مدرسه ساز و بنیانگذار موسسه دست یاری در دشتیاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع 24 کلاسه روستای عورکی دشتیاری به نام زنده یاد حسین علیمرادی به بهره برداری رسید

به گزارش پانا، در ادامه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان سیستان و بلوچستان و در منطقه دشتیاری مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه به نام زنده یاد حسین علیمرادی خیر مدرسه ساز و بنیانگذار موسسه دست یاری به دشتیاری با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حاجی میرزایی در آیین افتتاح پروژه ۲۴ کلاسه در منطقه دشتیاری گفت: مشکلات و بحران هایی که در پی حوادث طبیعی پیش می آیند زمینه‌ای برای آموختن، یادگرفتن و اندوختن تجربه برای مقابله بهتر با حوادث می باشد و تا مادامی که از بحران ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یاد گرفتن ایجاد کنیم و به دنبال به دست آوردن راه‌هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم می‌توانیم از آن بهره گیری صحیح و مناسبی داشته باشیم.

او افزود: در سراسر مدارس کشور فردا سه شنبه اول بهمن ماه برنامه سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته ای که در شأن آنان است فراهم نماییم.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش کرده و می‌کنند.

شایان ذکر است: این پروژه از محل اعتبارات اهدائی مقام معظم رهبری ، شامل دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در زمینی به زیربنای 10هزار و 795مترمربع (4 باب ساختمان آموزشی 6 کلاسه با زیربنای هزارو 904 مترمربع ،2 باب سالن ورزشی با زیربنای هزارو 100 مترمربع ،یک باب نمازخانه با زیربنای 137 مترمربع، یک باب سرایداری با زیربنای 130 مترمربع ،محوطه سازی 7 هزارو 424 مترمربع ،دیوارکشی 486 مترمربع )ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار