فراخوان هنرمندان مستقل ایران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

تهران (پانا) - هنرمندان مستقل ایران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان فراخوانی را با عنوان سیل همدلی منتشر کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان هنرمندان مستقل ایران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

موسسه فرهنگی هنری مهرسان با همراهی هنرمندان مستقل ایران و به همت جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها در نظر دارد تا به جمع‌آوری اقلام ضروری و مورد نیاز مردم عزیز سیستان و بلوچستان بپردازد که این روزها در سیل ویرانگر دچار آسیب‌ شده و خانه و زندگی خود را از دست داده‌اند.

همکاران و عوامل این فراخوان در منطقه مستقر هستند و علاوه بر کمک‌رسانی و تأمین غذا، فهرست وسائل و اقلام ضروری مورد نیاز مردم سیستان را اعلام کرده‌اند.

این لوازم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 2 و 3 بهمن در نگارخانه مهرسان واقع در پردیس فرهنگی هنری مهرسان جمع‌آوری و روز شنبه ٥ بهمن ماه بسته‌بندی و به منطقه سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

پتو، لباس گرم (زنانه، مردانه، بچه‌گانه)، لباس زیر (زنانه، مردانه، بچه‌گانه)، لوازم التحریر (دفتر، مداد، خودکار) برای دانش آموزان، کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی، کتاب‌های کنکور، انواع دارو (داروها دست نخورده باشد و به تاریخ انقضاء هم دقت شود) و منبع آب (نگهدارى آب شرب) فهرست اقلامی هستند که جمع آوری و ارسال خواهد شد.

فراخوان «سیل همدلی» داراى مجوز جمع آورى و توزیع کمک هاى مردمى از جمعیت هلال احمر براى آسیب دیدگان سیل دى ماه ١٣٩٨ است.

علاقمندان می توانند اقلام اهدایی خود را به نشانی میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان فرصت، نبش کوچه مستعلی، پردیس فرهنگی هنری مهرسان، نگارخانه مهرسان ارسال کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ٦٦٩٣٦٢٨٣ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار