اختصاص اعتبار برای رفع آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) -بالاترین رقم اعتبار در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته تا با برگزاری برنامه‌های آموزشی و مشاوره زمینه رفع این آسیب‌ها فراهم آید.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص اعتبار برای رفع آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش

مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش بالاترین جایگاه در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای این نهاد ارزشمند است تا با بها دادن به نظام تعلیم و تربیت پیشرفت و تعالی کشور تضمین و کارآمدترین نیروی انسانی تحویل جامعه شود.

او با بیان اینکه اساس آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی به عنوان موثرترین و پایدارترین عنصر توسعه کشور بنا شده است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت قانونی و حاکمیتی شوراهای آموزش و پرورش در سطح استان و شهرستان استفاده کنیم تا دغدغه‌ها و آسیب‌ها در جامعه از بین برود.

فرماندار اردبیل با تبریک کسب رتبه برتر کشور در برگزاری جلسات شورای آموزش عالی آموزش و پرورش و اقدامات یک سال اخیر این مجموعه عنوان کرد: خانواده‌ها به منزل دوم فرزندان خود که مدرسه است اطمینان و اعتماد واقعی دارند و در انجام این ماموریت خطیر نقش معلمان و مربیان برای تربیت نسل آینده ممتاز و بی‌نظیر است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل به موضوع آسیب‌های اجتماعی و محوریت آموزش و پرورش در کاهش این آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: با تاکید استاندار اردبیل در چندین حوزه آسیب‌های اجتماعی کارهای تخصصی و کارشناسی با حضور متخصصان شروع شده که محور اصلی رفع این آسیب‌ها نهاد تعلیم و تربیت است تا با پوشش جمعیتی گسترده بتواند در این زمینه منطقی و درست برنامه‌ریزی کند.

امامی یگانه بیان کرد: بالاترین رقم اعتباری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و رفع دغدغه‌ها در این زمینه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و سعی بر این است تا پایان سال در این زمینه شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی و ارائه مشاوره‌های تخصصی در مدارس و مراکز علمی باشیم.

او با قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت واحدهای آموزشی به موضوع مقاوم‌سازی و بهسازی این واحدها اشاره و تصریح کرد: از سال آینده نهضت بهسازی مدارس کم دوام روستایی در دستور کار قرار خواهد گرفت تا با همکاری خیرین و افراد نیکوکار بتوان در این زمینه نتایج مطلوبی را به دست آورد.

فرماندار اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: دولت در سال‌های اخیر اهتمام جدی به رفع دغدغه‌های معلمان و فرهنگیان داشته ولی همچنان اذعان می‌کنیم که کاستی‌ها جبران نشده و دولتمردان شرمنده این قشر نجیب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار