یوسف بهارلو: آموزش و پرورش پویا، نیازمندمشارکت همه جانبه مردم و مسئولین است

تهران (پانا) - نشست کارگروه پشتیبانی شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن شورای یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: آموزش و پرورش پویا، نیازمندمشارکت همه جانبه مردم و مسئولین است

در این نشست یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی ضمن تبریک کسب رتبه نخست شوراهای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سطح کشور اظهار کرد: آموزش و پرورش پایه و نهاد توسعه کشور است و باید نسبت به حل مسائل و مشکلات آن تلاش کرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه باید مسیرهایی که منجر به نارضایتی مردم می شود را اصلاح کنیم، تاکید کرد: با ایجاد تحول و ارائه راهکارها جدید باید بتوانیم پنجره‌های جدیدی را در توسعه دستگاه تعلیم و تربیت کشور بگشاییم.

بهارلو بخشی نگری را یکی از مشکلات عمده در حل مسائل کشور دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش پویا نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین می باشد و در این مسیر باید تلاش ها از شتاب بیشتری برخودار شود .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه توسعه مشارکتهای همه جانبه از مهمترین سیاستهای آموزش و پرورش است، بیان کرد: مشارکت و همکاری دستگاهها با آموزش و پرورش موجب منتفع شدن همه ارکان کشور است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانی‌های استان تهران یکی از مهمترین موانع درونی در جلب مشارکت در آموزش و پرورش را نداشتن مهارت در برقراری ارتباط دانست.

بهارلو افزود: برداشت مدیران از مفهوم مشارکت با یکدیگر متفاوت است و ما در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تلاش کرده ایم تا مشارکت سایر دستگاه‌ها، آگاهانه، داوطلبانه و بر اساس اعتماد متقابل صورت گیرد.

او خاطرنشان کرد: اخذ نظرات آموزش و پرورش درتدوین طرحهای توسعه شهری از توفیقات این کمیته است.

بررسی فرآیند اجرای شیوه نامه ماده شانزده ، انتخاب شهرداری‌های برتر در سطح استان و استفاده از ظرفیت عظیم خیرین مدرسه ساز در راستای اهداف شورای آموزش و پرورش از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار