قاچاقچیان دلار در آذربایجان‌غربی ۱.۹ میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه (پانا)- ۲ قاچاقچی ارز در استان که قصد قاچاق ۳۰ هزار دلار به خارج از کشور را داشتند، به پرداخت یک‌میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
قاچاقچیان دلار در آذربایجان‌غربی ۱.۹ میلیارد ریال جریمه شدند

محمد اقوامی، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، با تشریح این پرونده‌ها اظهار کرد: در یکی از این پرونده‌ها، فردی که قصد داشت ۲۰ هزار دلار را به صورت غیرقانونی از مرز بازرگان خارج کند، با هوشیاری ماموران دستگیر و پرونده او به شعبه تعزیرات حکومتی ماکو ارجاع شد.

او اضافه کرد: قاضی نیز پس از بررسی پرونده، این فرد را به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جریمه و ضبط دلارهای قاچاق کشف شده محکوم کرد.

اقوامی بیان کرد: در پرونده دیگری نیز فردی قصد انتقال ۱۰ هزار دلار به صورت قاچاق از کشور را داشت که توسط ماموران گمرک بازرگان دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این فرد نیز پس از بررسی پرونده در شعبه ماکو به پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط ارز قاچاق محکوم شد.

از ابتدای امسال قاچاقچیان ارز در آذربایجان‌غربی به پرداخت میلیاردها ریال جریمه محکوم شده‌اند.

مبارزه با قاچاق ارز از جمله دلار، یورو و لیر ترکیه از جمله مهمترین اقدامات نیروی انتظامی، گمرک و تعزیرات حکومتی در آذربایجان‌غربی است و سالانه ده‌ها پرونده در این خصوص تشکیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار