رئیس شورای هماهنگی تبلیغات زنجان:

در راهپیمایی 22 بهمن؛ از حمل "بنر و پوسترهای بزرگ" خوداری کنید

زنجان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در جلسه با نمایندگان فرهنگی ارگان های مختلف زنجان با تشکر از برنامه های متنوع سازمانها و دعوت به حضور پرشور برای زمینه سازی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از آنها خواست تا برای به تصویر کشیده شدن مناسب جمعیت حاضر در راهپیمایی ار حمل بنرها، پرچم ها و پوسترهی بزرگ خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
در راهپیمایی 22 بهمن؛ از حمل "بنر و پوسترهای بزرگ" خوداری کنید

به گزارش خبرنگار پانا در این جلسه حجت الاسلام ناصر؛ با تشکر از حضور فعال سازمانها در همایش های مختلف مردمی از آنها خواست تا با برنامه های مدون و بصورت هماهنگ با سایر ارگانها خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آماده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات زنجان گفت: در سالهای گذشته برخی از هیات ها، موسسات و ارگانها در طول مسیر راهپیمایی بنرها و پوسترهای بزرگی را حمل می کردند که مانع از تصویربرداری مناسب از انبوه جمعیت می شد لذا ضروری است که در راهپیمایی امسال تنها از پلاکاردهای کوچک برای شرکت در راهپیمایی استفاده شود.

در ادامه نماینده فرهنگی اداره ی آموزش و پرورش آقای جعفر گنج خانلو، پس از تشکر و قدردانی از اعضای شورای هماهنگی جهت انجام برنامه های ابتکاری ویژه در استان زنجان از ریاست شورا درخواست کرد در طول راهپیمایی از مطرح کردن شعارهای وحدت شکن خودداری شود تا روح وحدت آفرین این مراسم حفظ گردد. او در ادامه به شرح برنامه های آموزش و پرورش برای دهه ی فجر از جمله: مراسم گلبانگ انقلاب، همایش یاوران انقلاب، برگزاری 250 نمایشگاه مدرسه ی انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در 42 رشته، برگزاری نمایشگاه کتاب و کتابخوانی، برگزاری دوره ی ضمن خدمت با موضوع گام دوم انقلاب برای فرهنگیان و.... پرداخت.

آقای موسوی نماینده ی اداره کل اوقاف استان، نیز از نورافشانی بقاع متبرکه، مسابقات رسانه ای، برگزاری نمایشگاه های تصویری، ویزیت و درمان رایگان، اعزام گروه های تئاتر به مساجد، توزیع بسته های غذایی و برنامه ی پخش فیلم های جشنواره ی عمار خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار