نواختن زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش در منطقه زبرخان

زبرخان (پانا) - مراسم نمادین زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش زبرخان در آموزشگاه خمسه شهر خرو نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ هفته شوراهای آموزش و پرورش در منطقه زبرخان

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان به بیان اهمیت نقش شورا در آموزش و پرورش پرداخت و اظهار کرد: جامعه پویا در پرتو توجه به آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و توجه به این مهم می‌تواند راهگشای تمام موانع در راستای رشد و افزایش سطح فکری و بهره وری جوانان و نوجوانان باشد.

سید مجتبی تاراش ادامه داد:جامعه پویا در پرتو توجه به آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و توجه به این مهم می‌تواند راهگشای تمام موانع در راستای رشد و افزایش سطح فکری و بهره وری جوانان و نوجوانان باشد.

وی افزود: این شورا عرصه تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر مقدس تعلیم و تربیت است و امیدواریم همچون همیشه با همدلی و همراهی بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت گام‌برداریم.

تاراش همچنین در ادامه با اشاره به هدف اصلی شوراهای آموزش و پرورش گفت: سیاست ما در شوراها باید به سمت نخبه پروری باشد و این در سایه مشارکت مردم و آموزش و پرورش محقق می‌شود و تقویت رابطه با اولیا و اجتماع باید در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار