نتایج پویش دانش‌آموزی سپاس‌سردار اعلام شد

زاهدان (پانا) – معاون فعالیت های دانش آموزی سیستان و بلوچستان از اعلام نتایج پویش دانش‌آموزی سپاس‌سردار در قالب دلنوشته‌ های دانش آموزان استان خطاب به سردار سپهبد‌شهید حاج قاسم‌سلیمانی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نتایج پویش دانش‌آموزی سپاس‌سردار اعلام شد

به گزارش پانا سیستان وبلوچستان، نسرین حاجعلی بیگی با بیان اینکه مهمترین هدف برگزاری این پویش ، الگوپذیری هر چه بیشتر دانش آموزان استان از شخصیت برجسته، فرا ملی و محور مقاومت در قالب بیان احساسات و اندیشه ‌های دانش ‌آموزان سیستان وبلوچستان در مورد شهید سردار سلیمانی است ، اظهار کرد: ابعاد شخصیتی و سیره زندگی شهید سردار سلیمانی یک الگوی تربیتی برای دانش آموزان کشور و این استان است.

او ادامه داد: این رویداد فرهنگی در قالب پویش دانش آموزی «سپاس سردار» و به همت سازمان دانش آموزی استان با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی سیستان وبلوچستان برگزار شده است.

معاون فعالیت های دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: از مجموع بیش از 550 اثر دریافت شده در سطح استان، 10 اثر به عنوان برگزیده‌ترین آثار توسط هیات داوران منتخب شناخته شده که از برگزیدگان این پویش طی آیینی با اهدای جوایز ارزنده تجلیل خواهد شد .

او اسامی منتخبن را به شرح زیر اعلام کرد:

  1. انیسه قزاقی - دبیرستان بنت الهدی شهرستان زهک
  2. مطهره راهداری - دبیرستان فرزانگان حضرت زینب(س) شهرستان زابل
  3. ابوالفضل فروغی نیا - دبیرستان غیردولتی دارالفنون زاهدان
  4. حسنا پارسه - دبستان یگانه شهرستان مهرستان
  5. ابوالفضل ملاشاهی - دبستان ابتدایی شهرستان چابهار
  6. حسنا کدخدایی - دبیرستان مهر ایران شهرستان فنوج
  7. رامین گلبچه - دبیرستان شهید میرحسینی شهرستان هیرمند
  8. مینا کیخا - دبیرستان بنت الهدی شهرستان زهک
  9. مطهره نهبندانی - دبستان بهشت شهرستان زاهدان
  10. انیسه پیری - دبیرستان رستگاران شهرستان ایرانشهر

شایان ذکر است: سازمان دانش‌آموزی کشورنیز ضمن تولید مجموعه آثار در قالب یک کتاب نفیس و رونمایی از آن در چهلمین روز شهادت آن سردار بزرگ هدایای برگزیدگان کشوری را به استان ها و مناطق ارسال نموده تا در هفته تربیت به دانش آموزان اهدا شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار