بانک های لرستان ۲۲۰ میلیارد تومان وام ارزان اشتغال پرداخت کردند

خرم آباد(پانا)- همزمان با آغاز طرح پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سال ۹۶ تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان وام ارزان قیمت اشتغال توسط بانک های استان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بانک های لرستان ۲۲۰ میلیارد تومان وام ارزان اشتغال پرداخت کردند

علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اعلام این خبر عنوان کرد: این میزان تسهیلات، برای یک هزار و ۲۰۱ طرح با پنج هزار و ۱۱۴ فرصت شغلی در مناطق روستایی و عشایری استان مصوب شد.

او تسریع در اجرای طرح های اقتصادی، پرداخت تسهیلات اعتباری و نظارت بر نحوه پرداخت وام را از برنامه های اولویت دار برشمرد و اظهار کرد:‌ در خصوص اشتغال حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی نیز تاکنون به ۲ هزار و ۶۱۳ طرح، ۹۵ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

او میزان اشتغال‌زایی این طرح ها را سه هزار و ۱۹ نفر عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری و اقدامات صورت گرفته ۱۵۰ میلیارد تومان در این زمینه برای استان اختصاص داده شده که به زودی پرداخت خواهد شد.

آشتاب با تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا گفت: اعتبارات جدید ابلاغ شده به استان جهت حمایت از بنگاه‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر به سر جمع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری افزوده شده و باید تا پایان سال برای طرح های معرفی شده به بانک های عامل، تعیین تکلیف و پرداخت شود.

به گفته او دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های حوزه کاری را شناسایی و برای اجرای آن، طرح و برنامه داشته باشند. چرا که در بسیاری از مناطق روستایی و عشایری استان ظرفیت گردشگری، کشاورزی و صنعتی فراوانی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار