صبح امروز باهدف بازدید از مدارس سیل‌زده شهرستان‌ها و مناطق سیل‌زده صورت گرفت؛

 سفر وزیرآموزش‌وپرورش به استان سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش برای بازدید از مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان صبح امروز به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
 سفر وزیرآموزش‌وپرورش به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی باهدف بازدید از مدارس مناطق سیل‌زده جنوب استان و ارزیابی میزان خسارات به واحدهای آموزشی و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه آموزشی و همچنین شرکت در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر ضمن بازدید از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان از مدارسی که بر اثر سیلاب تخریب شده‌اند نیز بازدید خواهد کرد.

بازدید از مدارس و مجتمع های آموزشی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان و افتتاح ۲ مدرسه در چابهار و دشتیاری و کلنگ زنی مدرسه در دشتیاری از مهمترین برنامه های سفر حاجی میرزایی در سفر به این استان است.

بازدید از مدارس آسیب دیده و حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیل‌زده از برنامه‌های سفر یک روزه حاجی میرزایی به جنوب استان است .

با حضور وزیر آموزش و پرورش دو پروژه 24 کلاسه در چابهار و دشتیاری افتتاح وکلنگ احداث آموزشگاه 9 کلاسه روستای رادودج دشتیاری به زمین زده می‌شود.

بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دیماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد، سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد اما در سیستان بلوچستان نه تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستاها را قطع کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار