اعزام گروه های جهادی کانون پرورش فکری کودکان به مناطق سیل زده

زاهدان(پانا)-به گفته مسئول کانون پرورش فکری دلگان، درپی وقوع سیل در شهرستان دلگان یک گروه جهادی از کانون پرورش کودکان ونوجوانان به طور داوطلبانه به شهرستان اعزام شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اعزام گروه های جهادی کانون پرورش فکری کودکان به مناطق سیل زده

به گزارش پانا، این گروه به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و برای شاد کردن کودکان سیل زده و همدلی با آنها برنامه های مفرحی را در مناطق سیل زده به مدت چند روز اجرا کردند.
بامری اظهار کرد: با توجه به روحیه حساس و ماجراجویی کودکان و نوجوانان در این منطقه و با وجود مشکلات به وجود آمده از سیل مانند تخریب مدارس و تعطیلی آنها، امکان انجام سرگرمی های خطرناکی مثل شناکردن در رودها و یا بازی کردن در کنار محل های نیمه تخریب شده توسط جمعیت جوان وجود داشت.

او ادامه داد: از این رو با تشکیل جلسه ای، قرار بر این شد تا یک گروه از مربیان، داوطلبانه از سراسر کشور به شهرستان دلگان اعزام شوند و برنامه هایی مفرح مثل نمایش های آموزنده و داستان گویی و... برای کودکان و نوجوانان اجرا کنند.
مسئول کانون پرورش فکری شهرستان دلگان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان سیل زده از این برنامه ها استقبال زیادی کردند، تصریح کرد: در این روز ها به یاد کودکان و نوجوانان سیل زده باشیم و از تمام کسانی که در این راه قدم برمی‌دارند کمال تشکر را داریم.


خبرنگار: مهدیس عبدالهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار