با کاشت نمادین درختان دریک مدرسه

زنگ هفته هوای پاک در مدارس شهرستان لالی به صدا در آمد

لالی (‌پانا) - مراسم گرامی داشت روز هوای پاک بصورت نمادین با شعار "هوای پاک،اقدام وعمل" در مدرسه شهید عبدالله حاجی پور شهرستان لالی برگذار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هفته هوای پاک در مدارس شهرستان لالی به صدا در آمد

به مناسبت هفته هوای پاک با حضور رئیس آموزش پرورش شهرستان لالی و مدیریت مدرسه شهید عبدالله حاجی پور و جمعی از دبیران، زنگ هوای پاک را در مدرسه شهید عبدالله حاجی پور به صدا در آورد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی طی سخنرانی در مدرسه ذکر شده به بیان توضیحاتی درخصوص روز هوای پاک و اهمیت هوای پاک و سالم در سلامت عموم مردم، به دانش آموزان روش های پیشگیری از آلودگی هوا و کارهایی که برای داشتن هوایی پاک و سالم و نیز داشتن محیطی سالم باید انجام داد را یاد آور شد.
مهدی زمانپور ضمن اشاره به فواید درخت در زندگی انسانها گفت: علاوه بر کمک درختان به تولید هوای سالم با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش مهم تری در زندگی بشر ایفا می کنند، از سویی مقدمات پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری را موجب میشوند.
وی افزود: روز هوای پاک فرصتی برای تأمل بیشتر در خصوص اهمیت احساس مسئولیت همگانی، نسبت به حفظ محیط‌زیست و داشتن زمین پاک است.
در پایان چند اصله نهال به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی و درخت کاری تعدادی نهال در حیاط مدرسه شهید عبدالله حاجی پورکاشته شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار