مدارس کدام استان‌ها دوشنبه تعطیل است

تهران (پانا) - طبق اعلام روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور، مدارس تعدادی از مناطق و‌ شهرستان‌ها به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی تعطیل شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس کدام استان‌ها دوشنبه تعطیل است

جزئیات تعطیلی مدارس شهر تهران در روز دوشنبه

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات تعطیلی مدارس مناطق مختلف شهر تهران را در روز دوشنبه ۳۰ دی اعلام کرد.

مسعود ثقفی در این باره گفت: فردا به علت برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در مناطق یک تا ۵ تعطیل هستند و در سایر مناطق نیز فقط مدارس دوره ابتدایی تعطیل هستند.

سومین روز تعطیلی مدارس در زمستان سرد اردبیل

آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای مدارس تعدادی از شهرستان‌های استان را برای سومین روز متوالی در روز دوشنبه تعطیل اعلام کرد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل یکشنبه شب در اطلاعیه خود به خاطر برف و سرما مدارس اردبیل و نیر در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول ، در نمین و سرعین تمامی مقاطع تحصیلی و در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول روستایی را تعطیل اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در خلخال، شاهرود و خورش‌رستم پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی، انگوت و کوثر مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر تعطیل می‌باشد.

همچنین در خلخال و خورش رستم کلاس مقطع متوسطه دوره اول، در شاهرود متوسطه دوره اول و دوم، در کوثر ابتدایی و متوسطه دوره اول و در گرمی و انگوت ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس طالقان و آسارا فردا دوشنبه تعطیل است

علی درویش پور، معاون امورهماهنگی عمرانی استانداری البرز به ایرنا اعلام کرد که تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا در استان البرز فردا دوشنبه به علت یخبندان تعطیل هستند.

دانش‌آموزان اردلی روز دوشنبه با تاخیر به مدرسه می‌روند

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه ای تعطیلی و تاخیر در آغاز به کار مدارس شهرستان اردل را در روز دوشنبه ۳۰ دی اعلام کرد.

این اداره کل اعلام کرده است: به علت یخ‌زدگی و لغزندگی معابر تمامی مدارس آموزش وپرورش اردل در تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح سی‌ام دی ماه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

همچنین مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد تعطیل هستند و در منطقه میانکوه نیز مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری یادآور شده است، مدارس سایر نقاط استان مطابق روال معمول به فعالیت آموزشی خود می‌پردازند.

مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران فردا دوشنبه تعطیل است

مدارس همه مقاطع فیروزکوه و دماوند در دو نوبت صبح و عصر و برخی از شهرستان های استان تهران در نوبت صبح فردا دوشنبه (30 دی) به علت بارش برف و برودت هوا؛ تعطیل است.

به گزارش سازمان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران‌، مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان های شهریار، ملارد، قدس، چهاردانگه، اسلامشهر، نواحی دوگانه ری، کهریزک، فشافویه، رباط کریم، پردیس و رودهن و بهارستان در نوبت صبح نیز فردا تعطیل است.

نوبت صبح مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان ری دوشنبه تعطیل است

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری گفت: به علت بارش شدید برف و سرما، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان ری در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل است.

امجد امیری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به علت بارش برف و سرمای هوا و همچنین لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان ری شامل ناحیه یک و ۲ شهرری، کهریزک و فشافویه در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

برخی مدارس در استان زنجان تعطیل شد

زنجان در واپسین روزهای دی‌ماه، بارش برف و برودت هوا دانش‌آموزان زنجانی را خانه‌نشین کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان زنجان، به دلیل بارش برف و کولاک و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی ناحیه یک، ناحیه دو زنجان، زنجان‌رود و ایجرود، شیفت صبح روز دوشنبه (۳۰ دی‌ماه) تعطیل است.

جزئیات تعطیلی مدارس در آذربایجان شرقی در روز دوشنبه

آذربایجان شرقی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی برخی مدارس استان به علت بارش برف و کولاک خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آمده است:

به دنبال بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا در استان، کلیه مدارس روستایی در شهرستان هشترود در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در شهرستان مراغه کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

در تیکمه‌داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در شهرستان بستان آباد مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در شهرستان سراب کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در مهربان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در شهرستان آذرشهر و گوگان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

وضعیت تعطیلی مدارس قزوین فردا ۳۰ دی ماه

بنابراعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان قزوین، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ طی نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

خیرالله رحمانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین درخصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان قزوین، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ طی نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، طی نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر بوده و تعطیل نیست.

بنا بر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های گرامی اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین پیگیری کنند.

سرما و یخبندان مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر را تعطیل کرد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: سرما و یخبندان، مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر را در نوبت صبح فردا تعطیل کرد.

مهدی محمدپور در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: با توجه سرمای هوا و احتمال یخبندان معابر، فردا دوشنبه 30 دی ماه مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح تعطیل شد.

وی افزود: همچنین مراکز پیش دبستانی و ابتدایی سردشت و تمامی مدارس سیلوانای ارومیه در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

اعلام ساعات تاخیر و تعطیلی مدارس استان مرکزی در ۳۰ دی ماه

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی شامگاه یکشنبه وضعیت تعطیلی و تاخیر در ساعات کاری برخی مدارس این استان در روز دوشنبه ۳۰ دی ماه سال جاری را اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مدارس شهری و روستایی تمام دوره های تحصیلی در نوبت صبح در شهرستان زرندیه تعطیل اعلام می گردد.

همچنین مراکز پیش دبستانی، دوره ابتدایی و متوسطه اول شهر و روستای تفرش در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همه دوره های تحصیلی شهر و روستای نوبران در نوبت صبح با تاخیر و ساعت ۹ شروع به کار می کنند.

بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، فعالیت سایر نواحی و مناطق استان عادی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار