شکوهی: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت با آموزش های مهارت محور است

تهران (پانا) - مسعودشکوهی، مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در مراسم آغاز طرح آزمایشی توانمندسازی همتا محور و تاب آوری نوجوانان (تهمتن) در مدارس منطقه 19 تهران پرداختن به آموزش های مهارت محور در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از سیاست های اصلی وزارت آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت با آموزش های مهارت محور  است

مسعود شکوهی، مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم، ضمن تقدیر از همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و دفتر صندوق کودکان ملل متحد در ایران در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد: طرح های ارزشمندی با این حوزه ها در آموزش و پرورش طراحی شده که لازمه آن تداوم اجرا و استمرار آن در سطح مدارس است.

او همچنین از اعلام آمادگی خود از طرف وزارت آموزش و پرورش برای ادامه این برنامه ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: پیشگیری از سوء استفاده از مواد مخدر یکی از مسائلی هست که باید دانش آموزان و خانواده ها را از خطرات ابتلای احتمالی به آن آگاه سازیم.

شکوهی در پایان گفت: در حوزه ستادی همکاران من تمامی طرح های پیشگیری را با ظرافت و دقت خاص طراحی و دنبال می کنند.

او اظهار امیدواری کرد که با ادامه همکاری و هماهنگی های برون سازمانی شاهد تعمیم این آموزش ها و کارگاهها در سراسر کشور باشیم تا در نتیجه آن دانش آموزان مهارت ها و آموزش های لازم جهت پیشگیری از آسیب های متعدد اجتماعی را فرا بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار