بارش برف و باران تا چهارشنبه ادامه دارد

رشت (پانا) - کارشناس هواشناسی گیلان بارندگی، وزش باد و مه آلودگی را از جمله پدیده های جوی مورد انتظاردانست و یادآور شد: تا صبح چهارشنبه بارش باران و برف به تناوب ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران تا چهارشنبه  ادامه دارد

مازیار غلامی با بیان اینکه رودبار با ۱۳ درجه سانتی گراد گرم ترین و دیلمان با سه درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند، تصریح کرد: کمینه دمای شهر رشت چهار درجه سانتی گراد و بیشینه دمای آن هفت درجه سانتی گراد است.

کارشناس هواشناسی گیلان از بارش ۱۸ سانتیمتری برف در ماسوله، ۱۵ سانتیمتری در جیرنده و شش سانتیمتری در دیلمان خبر داد و اضافه کرد: در محور اسالم به خلخال نیز ۳۵ سانتیمتر برف باریده است. همچنین بارش ۴۰ سانتیمتری در لشکان، ۳۲ سانتیمتری در بره سر و ۲۰ سانتیمتری در اشکورات داریم.

غلامی بارندگی، ابرناکی، وزش باد و مه آلودگی را از جمله پدیده های جوی مورد انتظار دانست و یادآور شد: آسمان فردا ابری تا نیمه ابری همراه با مه آلودگی و بارش های متناوب است. البته از فردا به تدریج از شدت بارش ها کاسته می شود، اما تا صبح چهارشنبه بارش باران و برف به تناوب ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش ۲۲ میلیمتری باران در ایستگاه رشت، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بندرانزلی با ۴۰ میلیمتر رکورددار میزان بارش هاست. از ایستگاه خمام نیز ۲۷ میلیمتر و از ایستگاه رضوانشهر ۲۴ میلیمتر گزارش بارندگی داشتیم.

خبرنگار طاهره رفعتی

دبیر مریم قربانپور

لینک کوتاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار