کریمی: مدرسه باهنر منطقه۱۱ پایلوت کشوری سیل مهربانی۲است

تهران (پانا) – عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی شهر تهران از حضور دانش‌آموزان تهرانی در روز سه شنبه برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد و مدرسه شهید باهنر منطقه۱۱ را به عنوان پایلوت کشوری اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: مدرسه باهنر منطقه۱۱ پایلوت کشوری سیل مهربانی۲است

کریمی گفت: مردم ایران نشان داده اند همیشه در غم و شادی هم شریک اند و در کنار هم هستند. آنچه مهم است این است که اقدام سیل مهربانی۲ یک کار فرهنگی است که انجام می شود زیرا دانش آ‌موزان یاد میگیرند به هم نوع کمک کنند.
وی افزود: این اقدام خوب باید استمرار داشته باشد و هر زمان افراد به کمک نیاز دارند، باید انجام شود و به یک روز و زمان خاص بسنده نکنیم.
کریمی با اشاره به تشکیل فوری ستادی در اداره کل شهر تهران، افزود: در موضوع سیل بلافاصله ستادی تشکیل شد که هم مدیر کل آموزش و پرورش تهران و هم معاونین حضور داشتند وبه تفکیک وظایفی در این ستاد تقسیم شد.
معاون پرورشی شهر تهران گفت: همه این ها کنار هم قرار گرفته تا انشاله سه شنبه یک حضور حداکثری داشته باشیم و یکی از مدارس منطقه۱۱ به نام شهید باهنر را که پایلوت کشوری است، آماده شده تا دانش آموزان بصورت هماهنگ این کار را انجام دهند. همچنین همزمان در همه مدارس و مقاطع این کار انجام می شود و شماره حساب هایی هم در نظر گرفته شده تا دانش آ‌موزان و اولیای محترم کمک های مالی خود را به این حساب واریز ی کنند و همزمان کمک های غیرنقدی هم در مکانی که مشخص شده می‌آورند که انشاله بتوانیم خدماتی در خور مردم زحمتکش سیستان بلوچستان ارایه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار