دومین پویش ملی سیل مهربانی ، فردا در سراسر کشور

تهران (پانا) - به دنبال بروز سیل و علیرغم تخریب خانه و کاشانه شماری از هموطنان سیستان و بلوچستان خوشبختانه موج خروشانی از مهربانی شکل گرفت تا غم و اندوه را از چشم و رخسار آسیب دیدگان کنار بزند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین پویش ملی سیل مهربانی ،  فردا در سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، سیل کمک‌های مردمی، سیل ویرانگر را کنار زده و مردم نوع دوست به مثابه «چو عضوی به درد آورد روزگار - دگر عضوها را نماند قرار» کمک های خود را روانه این استان متاثر از سیل کردند.

بر این اساس شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی کشور برای مواجهه با نیازهای فوری و عمومی مناطق خسارت دیده از سیل، دومین طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» را با مشارکت و هم افزایی سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و شوراهای دانش‌آموزی آغاز کرد.

به طور حتم این حرکت خیرخواهانه به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی قلمداد شده تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها برطرف شود.

این پویش با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش‌آموزان، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از سیل و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا برگزار شد.

ستاد مدرسه متشکل از مدیر واحد آموزشی، معاون پرورشی، مسئول بسیج دانش‌آموزی، دبیر کانون دانش‌آموزی جوانان هلال، مسئول انجمن اسلامی، مربی پیشتاز سازمان دانش‌آموزی و نماینده انجمن اولیا و مربیان نسبت به اطلاع رسانی و جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیا اقدام می کنند.

تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع آوری شده از دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از جمع آوری به حساب سایر منابع کمک‌های مردمی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها واریز می‌شود. همچنین اقلام و هدایای غیرنقدی جمع آوری شده توسط واحدهای آموزشی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد.

«دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها»، فردا یکم بهمن ماه ساعت10 صبح و همچنین در شیفت بعد ازظهر به صورت نمادین در تمام مدارس کشور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است برنامه نمادین ملی دومین پویش ملی سیل مهربانی همکلاسی ها در همان روز و در منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران ( دبیرستان دخترانه متوسطه دوم شهید باهنر واقع در خیابان حافظ، خیابان جامی، کوچه کسری) با حضور مسئولین آموزش و پرورش، مدیران و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار