گرامیداشت یاد هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یاد هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در پنجمین جلسه شورای ارزیابی جشنواره با گرامیداشت یاد جان باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان از هنرمندان موسیقی که در این پرواز بود، گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد تاکید قرار گرفت.

به پیشنهاد شورای ارزیابی در این جلسه مصوب شد در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ویژه ای به یاد و خاطره درگذشتگان هواپیمایی اوکراین انجام می شود.

پنجمین جلسه شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سیدامین مؤیدی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی؛ نماینده معاونت امور هنری در شورای ارزیابی، محمد سریر، داود گنجه ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و محسن رجب پور، نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی نیز در پایان جلسه شورای ارزیابی جشنواره در این جلسه شرکت کردند.

معاون امورهنری با تشکر از شورای ارزیابی جشنواره گفت: همه در غم و اندوه عزیزان هموطن سوگواریم و همدلی و همراهی مردم و هنرمندان در این روزها بیشتر احساس می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار