تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی بعد از ظهر در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - به دنبال شدت گرفتن کولاک و برف در اردبیل تمامی مقاطع تحصیلی این استان در سری بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی بعد از ظهر در استان اردبیل

امروز یکشنبه 29 دی ماه در اردبیل و انگوت تمامی مقاطع تحصیلی و در خلخال و نمین، مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول به تعطیلی کشیده شد.
همچنین در گرمی پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت بعد از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
امروز در سری قبل از ظهر نیز در اردبیل تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل بود و با افزایش شدت بارش و کولاک برف تردد مردم به کندی صورت می‌گیرد.
شرکت گاز استان اردبیل نیز در اطلاعیه‌ای از هموطنان خواست؛ به علت تداوم برودت هوا و بارش سنگین برف، برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جوئی کنند.

بارش برف همراه با کولاک شدید سبب مسدود شدن راه ارتباطی چندین روستا در مناطق مختلف شهرستان خلخال شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال امروز 29 دی ماه در بازدید از جاده‌های ارتباطی روستاهای این شهرستان اظهار کرد: بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای جلال‌آباد و ماجولان و تعدادی از روستاها در بخشهای شاهرود و مرکزی این شهرستان شده است.
خسروی با بیان اینکه با تلاش راهداران راه‌های ارتباطی بین شهری این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ارتفاع برف در گردنه الماس در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسیده و عبور از این گردنه سخت و برف‌گیر شهرستان با احتیاط کامل صورت و با زنجیرچرخ میسر است.
او از گرفتاری ۵۰ خودرو در برف و کولاک در جاده خلخالـ اسالم در شب گذشته خبر داد و گفت: با تلاش چندین ساعته راهداران و ماموران پلیس راه خودروهای گرفتار در برف و کولاک به مسیر اصلی برگشته و سرنشینان آنها نجات یافتند.
در این بازدید صحبتی فرمانده پلیس راه اردبیل-سرچم نیز از باز بودن راه‌های جنوب استان اردبیل به جز راه ارتباطی خلخال - پونل در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با وجود بارش برف در جاده ارتباطی اردبیل - سرچم در حال حاضر سطح این جاده با تلاش راهداران برف‌روبی و نمک‌پاشی شده و ترددخودروها در این مسیر در جریان است.
اداره هواشناسی خلخال نیز از تدوام بارش برف در این شهرستان خبر داد به طوری که پیش‌بینی می‌شود بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در این منطقه تدوام خواهد داشت.
هم‌اکنون بیش از هشت سانتیمتر برف در شهر خلخال برروی زمین نشسته و با آغاز موج جدید بارش دمای هوای این شهر بطور محسوسی رو به کاهش گذاشته و به چهار درجه زیر صفر کاهش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار