خوش قدم: آموزش خانواده از برنامه های مهم آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - سیدصدرا خوش قدم، رئیس اداره انجمن اولیاء ومربیان آموزش وپرورش شهر تهران از برگزاری جلسات مدرسین آموزش خانواده در مناطق شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
خوش قدم: آموزش خانواده از برنامه های مهم آموزش  و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، خوش قدم، رئیس اداره انجمن اولیاء ومربیان آموزش وپرورش شهر تهران از برگزاری جلسات مدرسین آموزش خانواده در مناطق شهر تهران خبر داد و افزود: آموزش خانواده به عنوان یکی از مباحث مهم فرهنگی، اجتماعی از رئوس برنامه ای مهم و تاثیر گذار آموزش و پرورش است و تشکیل کلاس های آموزش خانواده که همانا مخاطب شناسی؛ نیازسنجی و برنامه ریزی مبتنی بر نیازهای شرکت کنندگان را در پی دارد. با بهره گیری از اساتید مجرب تعلیم و تربیت و روان شناسی، یکی از راه های کسب و افزایش صلاحیت های اجتماعی و علمی اولیای محترم است تا با آگاهی از توانایی و ظرفیت های فکری و فرهنگی خود، شرایط مناسب را برای توسعه مهارت های اساسی زندگی به منظور ایجاد کانونی صمیمی و گرم در خانواده به کار گیرند.

درادامه خوش قدم بیان داشت: در همین ارتباط کارشناسی های انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش مناطق 6 و 4 تهران با برگزار نمودن نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی قدمی در جهت ارتقاء علمی و بینش مربیان و مدرسین آموزش خانواده برای گروه هدف اقدام نموده و در به روز رسانی معلومات مدرسین خود اقداماتی را انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار