گنج خانلو در جلسه ستاد سیل مهربانی سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

هدف از تشکیل تشکل‌ها دسترسی آسان به دانش‌آموزان و اقدام به موقع در شرایط بحران است

زنجان (پانا) - با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان و نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی سازمان هلال احمر، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی اولین جلسه سیلمهربانی همکلاسی‌ها(2) تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیل  تشکل‌ها  دسترسی آسان به دانش‌آموزان و اقدام به موقع در شرایط بحران است

گنج خانلو در این جلسه ضمن ابراز همدردی با مردم آسیب دیده گفت: «سیل اخیر تخریب، نابودی و خسارت بر منازل، ابنیه، زیرساخت ها، مزارع و کشاورزی مردم را به همراه داشته است و باعث نابودی زندگی ساده‌ی مردم گشته وغم و غصه، اضطراب، وحشت، رنجش و ناامیدی مردم منطقه را به همراه دارد. با توجه به شرایط هم اکنون این مردم نیاز به هم‌دلی و مهربانی دارند.»

گنج‌خانلو در ادامه جلسه گفت: « هدف از تشکیل تشکل‌ها دسترسی آسان به دانش‌آموزان و اقدام به موقع در شرایط بحران است. دانش‌آموزان در نقش کنشگرانی هستند که فعالیت آنها باعث جذب مشارکت همه‌ی افراد جامعه در برنامه‌ی سیل مهربانی و برنامه‌های نوع‌دوستانه‌ی دیگر می‌شود.»

در این جلسه مقررشد ازتمام مسئولین استانی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آید و مراسم همزمان در مدارس مناطق 14 گانه استان برگزارشود. و کمک‌های جمع‌آوری شده نقدی از طریق آموزش وپرورش وکمک‌های غیر نقدی ازطریق سازمان هلال احمر استان زنجان به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان ارسال شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار