برگزاری پویش سیل مهربانی هم کلاسی ها در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت:پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده در قالب «سیل مهربانی همکلاسیها ی ۲» و با محوریت «هرمدرسه یک پایگاه همدلی» در مدارس استان اردبیل برگزارمی شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش سیل مهربانی هم کلاسی ها در مدارس استان اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی در جلسه کارگروه سیل مهربانی همکلاسیهای (۲) اظهار کرد: طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی ( پیشتازان سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی و سازمان جوانان هلال احمر) و کارشناسیهای انجمن اولیا ومربیان وتعاون ورفاه با مدیریت معاونت پرورشی و فرهنگی اول بهمن در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

او بیان کرد : به طور حتم این حرکت خیرخواهانه به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی قلمداد شده تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها برطرف شود.

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان از اهداف اجرای این پویش ملی بوده است ، عنوان کرد : امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف شود.

خلیلی موسوی خاطرنشان کرد : همچنین این طرح با همکاری و هم افزایی بیشتر کانون غنچه های هلال احمردر مهدکودک ها اجرا و غنچه های هلال هدایای نقدی و غیر نقدی را پس ازجمع آوری به کودکان مناطق سیل زده اهدا خواهندکرد.

پرویز اصغری ، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیزگزارشی درمورد نحوه جمع آوری کمکهای نقدی وغیر نقدی وارسال آن به مناطق سیلزده ارایه نمود.

درد این جلسه هریک از اعضا نکته نظرات ودیدگاههای خودرا در خصوص موارد مطروحه عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار