رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه قرار دارد

کرمان(پانا) - رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار بافت با حضور در منزل خانواده های مرحوم حمزه نژاد و ایران پور در شهرستان بافت از بازماندگان حادثه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مراتب تالم وتاثر حضرت آیت الله رئیسی ،ریاست قوه قضائیه را اعلام نمودند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به پرونده حادثه تشییع کرمان در دستور کار ویژه قرار دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار گفت:دستگاه قضائی استان کرمان بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ، اقدامات قضائی خود را آغاز نموده و در همین رابطه پرونده ای در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل شده است

رئیس شورای قضائی استان کرمان با ابراز نهایت تاسف و تاثر، مراتب تسلیت ریاست محترم قوه قضائیه، حضرت ایت الله سید ابراهیم رئیسی را به خانواده داغدار این عزیزان اعلام و ابلاغ و از ذات اقدس الهی برای آن مرحومان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمود .

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اطمینان خاطر داد:قوه قضائیه در استان کرمان با جدیت پیگیر مطالبات و حقوق قانونی جانباختگان و آسیب دیدگان این حادثه است.

این مقام ارشد قضائی با اعلام اینکه تحقیقات تکمیلی وتخصصی از سوی دادسرای کرمان در حال انجام است،افزود:با دستور حضرت آیت الله رئیسی،ریاست قوه قضائیه رسیدگی به حادثه کرمان در دستور کار ویژه دستگاه قضایی در استان کرمان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار