تداوم بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور

تهران (پانا )- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور طی امروز (۲۹ دی ) ادامه دارد،گفت از فردا بعد از ظهر (۳۰ دی) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تداوم بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور

صادق ضیائیان در گفت و گو با پانا، با بیان این که با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز (۲۹ دی) در بیشتر مناطق کشور به‌جز جنوب شرق ابرناکی و بارش ادامه دارد، اظهار کرد: بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق و در سایر مناطق با بارش برف همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا (۳۰ دی) نیز بارش در نیمه شرقی و سواحل دریای خزر ادامه دارد و سامانه بارشی از اواخر وقت این روز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که از بعد از ظهر فردا (۳۰ دی) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز خواهد شد، گفت: طی روز سه شنبه (یک بهمن) فعالیت بارشی این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی، غرب دریای خزر و برخی نقاط مرکز کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان طی روز چهارشنبه (۲ بهمن) با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمالی و غرب کشور گسترده آن نیمه غربی و قسمت‌های از جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز پنجشنبه (۳ بهمن) سامانه بارشی به جز جنوب شرق و شمال غرب در سایر مناطق کشور فعال خواهد بود، گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود همچنین امروز (۲۹ دی) غرب دریای خزر و خلیج فارس مواج است.

وی در پایان در باره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ دی) کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (یک بهمن) نیمه ابری گاهی افزایش ابر و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار