ملت ایران از اهداف متعالی انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد

خرم آباد (پانا) نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ملت ایران همواره در تمامی اتفاقات پای انقلاب ایستاده اند و لحظه ای از اهداف متعالی انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران از اهداف متعالی انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی درخطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد بیان کرد: در حالیکه مردم انقلابی و شجاع از سیلی محکم فرزندان ملت و سپاه کامشان شیرین بود دست تقدیر به گونه ای رقم خورد که هواپیمای اوکراینی سقوط کرد و 146 مسافر ایرانی در اثر حادثه ای سهوی جان باختندو کام ملت ایران تلخ شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: گرچه در رابطه با این اتفاق سخن های زیادی وجود دارد که باید در اینده همچون سقوط هلیکوپترهای آمریکایی در طبس، لایه های این حادثه باز شود اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای این خطا را پذیرفت و از مردم عذرخواهی کرد و اطلاعات موجود را صادقانه در اختیار مردم گذاشتندو قول دادند که در آینده چنین حوادثی رخ ندهد.

وی یادآورشد: دشمنانی که هفت تریلون دلار در این زمینه هزینه کردند از این مسئله سوء استفاده می کنند و تجمع مردم در مساجد و قرائت قرآن مردم را بهانه کردند و اجتماعاتی تشکیل دادند که سفیر نادان و خبیث انگلیس در آن حضور داشت.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: آنها به دلیل سیلی های محکمی که از ملت ایران خورده اند به ذلت و زبونی افتاده اند خود را متوسل به هر دستاویزی می کنند بلکه در بین مردم ایران جایگاهی پیدا کنند و ملت ما هوشیار است.

وی با بیان اینکه سفیر نادان انگلیس باید اخراج و به کشورش فرستاده شودگفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی که هزاران شهید وجانباز نثار انقلاب اسلامی و دفاع ملت کرده اند فدایی ملت هستند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سید مجتبی نواب صفوی بیان کرد: این شهیدان بزرگوار زمینه های انقلاب اسلامی را فراهم کردند و شهیدان فدائیان اسلام همان زمینه خواسته ها و مطالبات مردم را در سال 57 مهیا کردند.

وی عنوان کرد: امروز روحیه جهادی امثال شهید نواب صفوی در جامعه مورد نیاز است و مردم همیشه در صحنه در این اتفاقات پای انقلاب ایستاده اند و لحظه ای از اهداف متعالی انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سیل ویرانگر هفته گذشته در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال جاری مردم لرستان شاهد سیل ویرانگر در این استان بودند و دیگر هموطنان از استان های دور و نزدیک به کمک ما شتافتند و حماسه هایی در این راستا خلق کردند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود که مردم لرستان با هر توانی به کمک برادران مسلمان استان سیستان و بلوچستان بشتابند و سازمان دولتی نیز در این زمینه کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه این بلاهای طبیعی آزمایش های الهی هستند ادامه داد: اقشار مختلف مردم و دستگاه های اجرایی در این راستا در حال تلاش هستند و این بیانگر همبستگی و اتحادملت ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار